Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави проявляється у патріотизмі, національній самосвідомості, правосвідомості, політичній культурі та культурі міжетнічних відносин. Це досягається завдяки виконанню положень Національної доктрини розвитку освіти, Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності, Національної програми патріотичного виховання громадян, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства. У закладі були організовані та проведені заходи, які спрямовані на реалізацію завдань ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави. Значна увага приділялась національно-патріотичному вихованні школярів.
1 ЖОВТНЯ -ДЕНЬ ЗАХИСНИКІВ ТА ЗАХИСНИЦЬ УКРАЇНИ
18 ТРАВНЯ -ДЕНЬ ПАМ’ЯТІ ЖЕРТВ ГЕНОЦИДУ КРИМСЬКОТАТАРСЬКОГО НАРОДУ
8 ТРАВНЯ – ДЕНЬ ПАМʼЯТІ ТА ПРИМИРЕННЯ
ВСЕУКРАЇНСЬКА ДИТЯЧО – ЮНАЦЬКА ВІЙСЬКОВО – ПАТРІОТИЧНА ГРА «СОКІЛ» («ДЖУРА»).
З метою національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді з урахуванням карантинних обмежень в умовах воєнного стану 4 травня 2023 року шкільна команда «Патріоти» взяла участь у І (міському) етапі Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»).Сокіл» («Джура») – Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра, метою якої є військово-спортивне і національно-патріотичне виховання української молоді на основі традицій українського козацтва.«Джура» є формою позакласної роботи з патріотичного виховання школярів, засобом формування патріотичної свідомості та спортивно-оздоровчої роботи.
ДЕНЬ ЄВРОПИ
24 ЛЮТОГО РІЧНИЦЯ ПОВНОМАСШТАБНОГО ВТОРГНЕННЯ
ДЕНЬ ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ
19 ЛЮТОГО – ДЕНЬ ДЕРЖАВНОГО ГЕРБА
ДЕНЬ ЄДНАННЯ 2023
ДЕНЬ ПАМ’ЯТІ ГЕРОЇВ КРУТ
22 січня ДЕНЬ СОБОРНОСТІ УКРАЇНИ
6 ГРУДНЯ – ДЕНЬ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ
ДЕНЬ ПАМ’ЯТІ ЖЕРТВ ГОЛОДОМОРУ
ДЕНЬ ГІДНОСТІ ТА СВОБОДИ
14 ЖОВТНЯ: ПОКРОВА, ДЕНЬ КОЗАЦТВА, ЗАХИСНИКА ТА ЗАХИСНИЦЬ УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ
Національно-патріотичне виховання дітей та молоді – це комплексна системна і цілеспрямована діяльність органів державної влади, освітніх закладів, сі громадських організацій, сім’ї та інших соціальних інститутів щодо формування у молодого покоління високої патріотичної свідомості, почуття вірності, любові до Батьківщини, турботи про благо свого народу, готовності до виконання громадянського і конституційного обов’язку із захисту національних інтересів, цілісності, незалежності України, сприяння становленню її як правової, демократичної, соціальної держави. Найважливішим пріоритетом національно-патріотичного виховання є формування ціннісного ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, держави, нації.
Мета патріотичного виховання конкретизується через систему таких виховних завдань:
- утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;
- виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;
- підвищення престижу військової служби, а звідси – культивування ставлення до солдата як до захисника вітчизни, героя;- усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;
- сприяння набуттю дітьми та молоддю патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів;
- формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;- утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства;
- культивування кращих рис української ментальності
- працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережного ставлення до природи;- формування мовленнєвої культури;- спонукання зростаючої особистості до активної протидії українофобству, аморальності, сепаратизму, шовінізму, фашизму.