Робота бібліотеки

З нагоди відзначення Міжнародного дня толерантності, 15 листопада в бібліотеці Охтирської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 бібліотекарі, класні керівники Жовнер Тетяна Володимирівна (2В-клас), Приходько Наталія Григорівна (3Б-клас), соціальний педагог Тараскіна Лідія Василівна провели з учнями години спілкування «Толерантний світ – гармонійний світ!»
Школярі ознайомилися з поняттям «толерантність», з основними рисами толерантної та інтолерантної особистості.
В сюжетах літературних творів виявили зашифровані ситуації і проблеми: життєвий вибір, любов, відповідальність, взаємодопомогу, подолання себе, боротьбу зі злом, які переживає в своєму житті кожна людина.

Читання відіграє неоціненну роль у житті дитини. Воно розширює її кругозір, відкриває двері у світ моральних цінностей, вчить культурно поводитися, красиво говорити, збагачує мову, покращує пам’ять і, нарешті, є прекрасною можливістю для захоплюючого, цікавого і корисного проведення часу.
В бібліотеці ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 найактивнішими читачами є:
учні 2Б класу- Пірятинець Софія, Титаренко Софія;
учні 2В класу – Байстрюченко Катерина, Рогальський Максим;
учні 3В класу – Сулига Артем, Шведченко Каріна;
учениця 4Б класу – Кисличенко Ольга;
учні 4Гкласу – Луценко Даніела, Орєхова Даріна, Михайленко Марія, Родєнкова Марія, Тороні Валерія;
учні 5В класу – Пірятинець Анна, Цуркан Анастасія;
учень 6Б класу – Колодяжний Артем;
учні 6В класу – Гузенко Ірина, Димко Вікторія, Демченко Вероніка, Піпаш Діана, Сміян Стефанія;
учениця 11А – класу Колєснікова Дарія.

  Шановні батьки!

     Ви, звичайно, мрієте  про те, щоб ваші діти виросли
розумними, начитаними, але цього не можна досягти без книги, і саме від вашого ставлення до книги залежить, чи буде дитина читати в майбутньому.
DSCN9309      Пропонуємо вам декілька порад:
  1. Допоможіть дитині сформувати звичку читати щодня. Це позитивно вплине на її успішність у школі.
  2. Власним прикладом продемонструйте дитині, як ви поважаєте таке заняття, як читання. Це важливий елемент стимулювання читання дитини. Розмовляйте стосовно того, про що читаєте.
  3. Приділяйте увагу читанню дитини. Читайте (переглядайте) книжки своїх дітей. Знаючи зміст книги, ви завжди зможете підтримати бесіду з дитиною. Невимушена цікава бесіда дає чудові можливості для роз’яснення всього того, що незрозуміле, для спільного оцінювання подій і вчинків героїв.
  4. Заохочуйте дітей до читання вголос.
  5. Обов’язково приділяйте увагу та час позакласному читанню дітей удома. (Перелік рекомендованої літератури можна завжди з’ясувати з учителем літератури або з бібліотекарем.)
  6. Керуйте читання дитини. Батьки мають нормувати читання дітей і знайти для нього зручний для школяра час. ( Бажано, щоб дитина читала після прогулянки на свідому повітрі, після підготовки домашніх завдань і виконаних трудових обов’язків у родині.)
  7. Родина має дбати про нормальні умови для читання дитини вдома. Ознайомте дитину з гігієною та правилами читання. ( Під час читання яскраве джерело світла має бути з лівого боку, тощо.)
  8. Тримайте вдома цікаві й доступні книги (художні, історичні, науково-популярні, довідкові видання тощо.) Щоби склад домашньої бібліотеки не був випадковим, підбирайте найцінніші й найкорисніші книжки.
  9. Забезпечте дитині можливість користуватися обласною, районною, міською дитячими бібліотеками, стежачи, щоб дитина систематично обмінювала книжки.
  10. Даруйте дітям книги, оформіть передплату на дитячий журнал або газету, якщо є можливість
Ніколи не пізно заохотити дитину до читання. Бажаємо успіхів!