Збройна агресія Російської федерації проти України супроводжується постійними обстрілами та бомбардуваннями об’єктів критичної інфраструктури, серед яких й електростації, що забезпечують світлом населення країни. Це призвело до загострення енергетичної кризи в Україні, що поставило перед учасниками освітнього процесу нові виклики щодо організації освітнього процесу. Розроблені графіки почергового відключення світла, а також екстрені відключення електроенергії призводять до унеможливлення проведення вчителями уроків онлайн у синхронному режимі (не співпадіння графіків відключень у вчителя та учнів; відсутність світла – за екстреного відключення у всіх учасників освітнього процесу). У зв’язку із ситуацією, що складалася заклад освіти продовжує навчання із застосуванням дистанційних технологій за сталим розкладом.Педагогічні працівники на платформі Teams заздалегідь викладають зміст занять, навчальні та методичні матеріали, відео-, аудіо-презентації тощо, для забезпечення доступу до них учнів (під час асинхронного навчання), у разі відсутності у них електроенергії. Здобувачі освіти ознайомлені зі шляхом пошуку необхідного матеріалу уроку (наприклад перейти на платформу Teams та обрати: папку з назвою навчального предмета – клас навчання – папку з темою розділу навчання – тему уроку – відкрити інструктивну картку, презентацію або відеоматеріал та дотримуватися інструкції щодо виконання). У такому разі, за відсутності світла, учні зможуть самостійно знайти та опрацювати матеріал до уроку. У разі зникнення світла під час уроку лише в учителя, учитель може скористатися мобільним інтернетом та продовжити розпочатий урок, під час якого наголосити на головних моментах та пояснити учням, де вони можуть знайти матеріали з уроку та попрацювати з ним самостійно.
Для отримання зворотного зв’язку – використовувати онлайн платформи: Teams, «На урок», «Всеосвіта», але час виконання завдань не вказувати, щоби учні могли виконати у зручний час, після відновлення енергопостачання.